Mä oon Hallowinxer/Superpupu, ja mua voi kutsua nimillä Hallo tai Super. Oon suomenkielisen foorumin moderaattori ja autan kääntämään sivustoa ja pelejä suomeksi pikkuhiljaa. Mulle saa laittaa viestiä täällä tai saa tulla kysymään neuvoja, autan mielelläni ★Nimimerkki foorumilla: Hallowinxer (pää- ja modetili), LordDarkar, Superpupu
★Nimimerkki Winx Adventure -pelissä (jos pelaat sitä): Superpupu (päätili), Hallowinx, Chimera, Ediltrude, Belladonna, Discorda
★Suosikki-Winx: Stella ja Tecna
★Suosikki-pixi: Jolly, Amore, Tune ja Discorda
★Suosikkispesialisti: Brandon, Timmy ja Nabu
★Suosikkipetti ja/tai taikalemmikki: Kiko, Pepe (Icyn ankka), Milly, Chicko, Alfean kakkoskauden sammakko ja kissa
★Suosikkipahikset: Darkar, Trixit (tykkään heistä kaikista mutta Darcy on mun suosikki), muinaiset noidat
★Muut suosikkihahmot: Griffin, Nebula, Aurora, Mirta, Daphne, Shilly, Ediltrude, Zarathustra, Palladium, Griselda
★Suosikkituotantokausi: 2.
★Suosikkielokuva: Salaisuuksien linna, Tim Burtonin Sweeney Todd, Corpse Bride ja Sleepy Hollow
★Lempivuodenaika: talvi
★Suosikkibändi: Lady Gaga
★Lempibiisit: Bad Romance (Lady Gaga)
★Intohimoni: musiikki, Winx, Winx Online -sivu, kauhujutut, suklaa, anime&manga, lukeminen, bloggaaminen, valokuvaaminen
★Vahvuuteni: empaattisuus, tunneälykkyys, saan ihmiset nauramaan
★Heikkouteni: vastaan viesteihin myöhässä XD stressaan liikaa
★Onnennumero: 8
★Suosikkisitaatti: “Jaa.” ~Nuuskamuikkunen
★Suosikkinettisivut: Winx Club Online <3
★Muuta tietoa: Kävin aktiivisesti alkuperäisillä virallisilla Winx Onlinen nettisivuilla lapsena, ja se oli tosi tärkeä paikka mulle jo silloin <3 Pelasin Gardenia Parkia ja Winx Adventurea, ja olin niin surullinen, kun ne suljettiin. Jäin kaipaamaan pelejä ja ne olivat ajatuksissani ihan nykyhetkeen asti, kunnes lokakuussa 2024 näin facebookissa mainoksen tästä uudesta faniversiosta ja liityin mukaan. En olis ikinä aiemmin uskonu, että voin vielä joskus pelata Winx Adventurea ja kirjoitella tänne foorumille (ja vieläpä suomeksi!!) joten tää on monella tapaa unelmien täyttymys